What a wonderful day

Idag är mitt humör på topp. Är så jävla glad och allt känns bara så himla bra.

Sitter och lyssnar på musik och färgar håret. Även om mina händer är helt bruna (glömde sätta på mig handskarna) så kan det inte förstöra min dag.

Har ingen direkt anledning att vara så glad och lycklig idag men det måste man väl inte ha?

Ser fram emot helgen massa. Festa och supa skallen i småbitar på Lördag och gå på Grekisk restaurang på Söndag.

Fast apropå festen så har jag värsta ångesten över EN sak. Jag har ingen aning om va jag ska ha på mig. Det jag vill ha på mig på Lördag vill jag även ha på mig på Söndag när vi ska ut och äta. Måste komma på nåt väääldigt snart. Får rota runt i min låda och se va jag hittar.

Vi blir mellan 10-15 pers på Lördag. Jag,Patrik,Frugan,hennes pojkvän Tintin,Pauli,hans flickvän,jocke,Tomas,Robino,Niklas,putte,hans tjej och sen kommer säkert nån/några till. Ska bli så jävla roligt vettu =) längtar så in i norden.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur håret.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0