a very good evening

Min kväll har varit jätte bra hittils.....

Jag och älsklingen har varit på city gross och
handlat lite....sen åkte vi till zoo varuhuset och
köpte lite saker till Whiskas....och innan vi åkte
hem så åkte vi till Midsommarkransen och köpte
lite donken-mat....va jätte mumsigt....

Har knappt tänkt på att Patrik är på kryssning
vid den här tiden imorrn och super med sina
arbetskamrater och vet ni varför?? Jag ska också
ut och supa.....

Jag och Frugan ska dra till klubb blå imorrn.....jag ska dit
för att supa och hon ska dit för att dansa....först ska Frugan
hit vid halv 6 för att äta middag me mig och sen blir det att vi
gör ordning oss,lyssnar på musik och förfestar lite innan vi
drar in till stan....och sen kommer Tintin och hämtar oss....
Min kväll kan inte bli så mycket bättre medan älsklingen är
borta....och älsklingen är världens underbaraste för han betalar
hela min utekväll istället för att köpa nåt till mig från båten.....

Längtar ju som bara attans ska ni veta.....ska bli så otroligt
roligt att få gå ut på riktigt och träffa folk och dricka....

Min älskling är bäst......utan tvekan.....

Måste gratta min kära syssling? christina på hennes
19-årsdag idag.....GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CHRISTINA!!!!

Jag hoppas att kvällen får ett lika underbart avslut som resten
av dagen....ska bara umgås me honom ikväll och mysa och pussa
på honom tills mina läppar spricker.....hehe.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0