Almost a T-day ;)

Vaknade upp imorse och va så himla lycklig....drömde om T.....
Jag vill bara glömma men när man drömmer om honom lite
då och då så är det svårt....min första stora kärlek som jag än
idag fortfarande har känslor för....det kommer aldrig bli han och
jag,det är inget jag vill....jag saknar bara tiden som vi hade....våra
stunder tillsammans....

Frugan kom hit strax innan 10 imorse...hon va ju hos syon och
så kom hon hit direkt efter....vi gick ner till centrum för jag skulle
betala lite räkningar och sen köpte vi lite fikabröd på konditoriet
och sen gick vi upp till mig och fikade lite och pratade....jag vet
Frugans hemlighet och jag är lite avundsjuk på det....vill ju också
ha en sån =) men det får bli lite senare när jag har råd och har fått
jobb....hehe....

Annars idag ska jag bara ta det lugnt...sitter och väntar på att älskligen
ska sluta....sen blir det middag...spaghetti och köttfärssås....min favvomat...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0