Ändrade planer

Gårdagen blev väl inte riktigt va jag hade tänkt mig men
det funkade ändå....Blev inga lussekatter iaf,hade inte tid
me det....kristian va här igår också och konstaterade att
vår gamla data bara va att kasta.....sen drog vi till City gross
och handlade lite och sen bar det va hemåt för att duscha
och fixa oss för att på kvällen dra till Maroa för en trevlig spel-
kväll....När vi kom dit fick vi veta att Maria hade spytt massa och
mådde skit men som tur va så va det nog inte kräksjuka utan
Maria trodde att det va för att hon blandade massa mediciner....
Men vi spelade iaf me Moa ett par timmar och vid midnatt så
gick älsklingen och jag och lade oss....här hemma förstås.....

Och jag kunde inte hålla mig längre....har julpyntat klart allt idag....
Men det är egentligen pojkens fel...haha....redan igår kväll ville han
sätta upp julgardiner och massa sånt och när man väl kom igång
så kan man ju inte vänta 1 vecka för att fortsätta så därför blev det
som det blev....hahahaha.....men gud va mysigt och juligt vi har det
nu.....ska lägga upp bilder lite senare....

Ska väl försöka få ork till att baka en sats lussekatter också....
Men det får bli senare i eftermiddag....första ska jag städa och
dammsuga och skura golv....haha....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0