den här dagen blir bara bättre och bättre

Först julshopping och sen kom ett litet sms om
att mitt paket från Ellos har kommit också.....
Självklart rusade jag ner till centrum på en
gång för att hämta ut det....

Gick in i sovrummet för att prova allt och allt
satt perfekt =) har på mig den där vita stickade
tröjan nu och jag bara älskar den....så himla
mysig och skön....tihi....

Den här dagen blir bara bättre och bättre =)

Vet exakt va jag ska ha på mig imorrn kväll när
jag och älsklingen ska upp till min kära moster
för en liten spelkväll :P Ska ha på mig svarta tights,
min stickade grå/svart/vita "klänning",benvärmare
och mina boots....kommer bli så jävla snyggt....haha....

Nu ska jag sminka mig och så innan pojken kommer
hem....

Skriver mer ikväll.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0