det va oväntat

Jag är så arg nu.....jävla tvättmaskin.....

Jag stod i duschen medan jag tvättade......
Kände att det luktade jätte bränt från
tvättmaskinen och jag tänkte att: toppen,
nu börjar den väl brinna,va fan ska jag göra
då? Jag skynde mig att duscha och innan jag
va klar så hörde jag ett POFF och så lade den
av....så jävla roligt....och precis innan jul också
när man ändå har utgifter så det räcker och blir
över....älsklingen ska titta på den när han kommer
hem ikväll.....han va tvungen att jobba över ett par
timmar....

Men mitt i allt elände så har jag ändå en sak att
se fram emot...en rolig sak....Frugan och Tintin ska
komma upp på en kopp kaffe om nån timme....ska bli
roligt me lite sällskap iaf....

Jag håller på och strukturera om i vårt skafferi
och fan va saker vi har där.....hur mycket som
helst :S hehe.....


 Fy fan va mycket.....haha....

Ciao

//Alla bilder går att förstora genom att klicka på dom//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0