en månad kvar...

På Söndag börjar nerräkningen på allvar....
På Söndag är det första advent.....
Idag är det exakt EN månad kvar till julafton...

Igår kväll vid halv 10-tiden tog jag och pojken
fram alla jultextiler för att se va vi hade för nåt
och om det va nåt vi behövde köpa och så tog
vi fram allt julpynt för att rensa lite....

Idag ska jag kontrollera våra adventsljustakar
och byta ut dom lampor som har gått sönder...

Man känner att det börjar närma sig med stormsteg
och jag är så överlycklig....

På Lördag blir det lussekattsbakning för min och
älsklingens del och så ska vi ut i affärerna för att köpa
mat,julgardiner och lite mer julpynt =) älskar verkligen
julen....

Förutom alla julbestyr idag så ska jag ta och storstäda
och diska....och lyssna på massa julmusik.....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0