en ny vecka

Idag är det riktigt mysväder ute....det är mörkt,det är grått
och det spöregnar....älskar sånt här väder när man vet att man
slipper gå ut....Om jag inte hade läst klart "känn pulsen slå"
tidigt imorse så skulle jag har lagt mig i sängen och läst
nu...

Men istället har jag passat på att söka lite jobb och så har
jag städat och satt på en tvättmaskin....lite nytta måste man
ju göra....

Och så har jag totalpajat mitt knä sen utgången i Fredags....
Känns exakt som den gången då jag pajade andra knät....
Förmodligen har jag fått en inflamerad muskel eller så har
nån muskel hamnat i kläm....det enda jag kan göra är att
smörja in me voltaren...Hoppas bara att jag inte har lika ont
som förra gången för då amputerar jag bort det....

Fick ju sex igår kväll som jag hade hoppats på också....
Blev helt överlycklig....trodde att älsklingen skulle va trött
och inte orka men kors i taket....sex 2 gånger på samma dag
hör inte till vanligheterna....hehe.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0