ett till litet inlägg innan man sover

Just nu sitter man i sängen medan pojken kliar
mig på ryggen och spelar nåt mobilspel....jag
säger bara en sak: fy satan va härligt med laptop....
Det va en VÄLDIGT bra uppfinning....

Nu ikväll har jag och pojken bara legat i soffan
och myst framför tv;n....va ju mina två favoritprogram
ikväll...."ensam mamma söker" och "sanningens
ögonblick"....har faktiskt funderat över på att anmäla
mig till det sistnämnda programmet för jag känner
att jag inte har så mycket att dölja....fast endel saker
har man som man inte vill berätta om...speciellt inte
för ens familj...

Nä,ska surfa vidare lite innan man smörjer
händerna och ska sova...

Ciao and good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0