Har ont och är trött

usch....jag är så jävla trött och hängig....jag känner
mig febrig och så gör mitt jävla knä så helvetes ont
idag....det är en jävla skitdag idag....vill bara ligga i
soffan och kolla på film men jag måste plocka undan
lite och fixa....HAR INGEN LUST!!!

Vill ju upp till Maria idag också men jag pallar bara
inte.....kan knappt gå ju så det vore ju lyckat att ta sig
till henne....Or not??

Sitter i soffan nu och kollar på "top model"....Whiskas
ligger här bredvid och vilar lite...världens sötaste
lilla misse....

Kommer förmodligen lägga mig i soffan igen och kolla
på nån film efter att jag har städat lite....vet bara inte va
jag ska se....vill se nån riktig julfilm men har ju inga :(

På Måndag ska jag ta och beställa våra ringar så att dom
kommer lagomt till vår 3-årsdag...har tjatat på pojken hur
länge som helst att han ska göra det men han är så seg...
Det bästa sättet att få nåt gjort är fan att göra det själv....

Och dessutom börjar nervositeten komma krypandes inför
imorrn...är mer orolig för själva intervjun den här gången
istället för att va orolig över hur jag ska hitta dit....dom ville ha
två referenser och det va inga problem tänkte jag....och tror ni
inte att en av mina referenser har slutat bara för det....hoppas
verkligen att dom klarar sig me en :S

Nu skiter jag i det här...tihi..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0