I miss him

Saknar min pojke massa nu.....
Han är kvar på jobbet och sliter
häcken av sig....om jag har tur
så är han hemma om ca 2 tim...

Frugan kom inte heller...hon va
tvungen att va hemma och tvätta :(

Jag har lagat lite mat men åt
knappt nåt....kan inte äta när
älsklingen inte är hemma....

Men som tur är, hoppas jag, så
behöver han bara jobba över imorrn
också....

Imorrn ska jag nog iaf åka och hälsa
på maria...hon ska sy upp ett par byxor
åt mig också....då får jag ett par timmar
att gå...

Nu ska jag kolla på "Las vegas" och efter
det är det "unga mödrar", sen är det "vänner"
och sist men inte minst är det "Ugly betty"....

Disken får jag ta hand om imorrn och eftersom
jag inte har duschat eller så idag heller så får jag
ta ett bad med älsklingen sen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0