idag gäller det :S

Usch va jag hatar det här....haha....anställningsintervjuer....
Men just nu är jag faktiskt inte så nervös....jag blir det när
jag klivit av tunnelbanan i sandsborg....haha....Men jag tror
att det kommer gå bra....det känns så....och sen hämtar pojken
upp mig vid gullmarsplan....

Googlade lite på autism bara för att få en liten insyn vad det är
för sjukdom osv....lite förberedd vill man ju va...men jag är fortfarande
osäker på hur jag ska kunna hjälpa den här lilla pojken....det vore
nog bättre om nån som hade erfarenhet av autism fick jobbet....
Men jag vill ju jätte gärna ha det här jobbet för då har jag garanterat
jobb minst ett år framöver och det skulle kännas så himla bra....

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning men vi hörs i eftermiddag...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0