info om mig



Här kommer lite info om mig

Namn:
Rebecca Johanna Nilsson
Ålder: 20
Bor: Västertorp
Födelsedag: 17 Maj
Stjärntecken: Oxe
Civilstånd: Lycklig sambo och snart förlovad med Patrik <3
Intressen: Heminredning,skriva,läsa,blogga,vänner och familj,matlagning
Vänner: Frugan for always <3
Husdjur: Min katt, Whiskas
Tatueringar: 3 st och förmodligen blir det en fjärde efter jul
Piercingar: Bara öronen, är dock sugen på en genetalpiercing men jag har inte så bra "piercinghud" :(
Platser jag bott på: Flemingsberg, Albacken, Norrköping, Vårdkasen och Västertorp
Vad som gör mig lycklig: Cigg,alkohol,Frugan,älsklingen, att få komplimanger,solsken,gemenskap
Vad som gör mig olycklig: Lögner,otrohet,mens,ensamhet

Dom som vill kan fråga mig vad som helst och jag lovar att svara så ärligt som möjligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0