Känner mig ensam

Älsklingen har fortfarande inte kommit hem och jag
börjar känna mig desperat ensam nu...mörket utanför
är påträngande obehagligt och jag vill bara krypa upp
i pojkens famn och känna hans hjärta slå...blir alltid
så lugn och trygg av att höra hans hjärtslag...

Vill bara att han kommer hem nu.....

Själv gör jag inte ett piss....kollade på
make me a supermodel och nu är det
visst Mitt stora feta grekiska bröllop....har
sett den en gång och det räckte...den är
värdelös....har käkat lite rester från igår också....

Ska bli väldigt intressant att se va pojkens överasskning till
mig blir idag med tanke på att dom flesta affärer har stängt eller
stänger snart....som sagt, det ska bli mycket intressant....
 
Ciao



Weeeiiiii,nu är min pojke äntligen på väg hem....har längtat
hela dagen sen han åkte....och vi kom överens om att han kunde
vänta me min överasskning tills imorrn med tanke på att alla affärer
är stängda nu...

Men jag övertalade honom att köpa choklad till mig istället
ikväll och mjölk och tortellini....så dagens middag blir tortellini
med ostsås (Blev inspirerad av Frugan som skulle göra det ikväll)....

Apropå det här med min överasskning så vill jag bara säga att
jag inte ha otacksam för er som kanske tror det....jag menar,
älsklingen köpte ju en laptop åt OSS igår men den kostade bara
en krona och dessutom lovade han att bara köpa nåt åt MIG....
Jag ville bara klargöra det....

Ciao again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0