Lite nya kläder

Jag och mamma kom överens om att jag inte ska
få en tatuering av henne i julklapp utan den får jag göra
sen när jag får mina 4000 kr i Januari förhoppningsvis...
Utan istället fick jag beställa lite nya kläder som mamsen
betalar....allt det här gick på under 500 kr....dom har massa rea
www.ellos.se .....inom 10 dagar ska paketet komma....
Längtar massa nu....speciellt till mina benvärmare (kommer
bli mitt första par) hehe....

I eftermiddag får jag förhoppningsvis lite sällskap av Frugan....
Känner att det skulle va skönt att ha nån här och bara prata
lite me....

Nu ska jag hänga tvätt....

 En lång stickad tröja som nog passar jätte bra till leggings/tights...
 En vit tröja med kängurufickor...
 En svart ballongklänning som blir ursnygg med strumpbyxor/leggings/tights....
Jätte fina benvärmare...

Ciao

//Alla bilder går att förstora genom att klicka på dom//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0