Lussekattsbakning idag =)

God morgon på er :P

Visst är det väl ett härligt väder ute...solen skiner redan varmt,
fåglarna kvittrar och på dom gröna gräsmattorna har folk redan
lagt sig för att sola....HAHA....In my dreams....Det är slutet av
November och ute är det grått och ruggigt....usch.....nu önskade
jag att det kunde va snö....skulle känns så mycket bättre då....

Jag och älsklingen sitter och soffan och har nyss kollat på
"Miami Ink"....pojken sitter bredvid och smaskar för fulla muggar
medan jag bloggar lite....

Idag blir det lussekattsbakning...känner mig inte så jätte peppad
men det måste göras....och dessutom måste man ju ha lite lussekatter
imorrn, när det är 1:a advent....och så lovade jag mamma och dom att
dom ska få lite nybakta lussekatter ikväll....det är inte sant hur sjukt fort
tiden går....1:a advent imorrn redan....1 December på Måndag....innan
man vet ordet av så är det julafton....och nytt år....man hinner ju nästan
inte me....

Whiskas fick sin julklapp lite i förskott...vi köpte ju en katt tunnel på Rusta
igår och han bara älskar den...ni ska se hur han springer in och ut ur den hela
tiden me världens fart....haha....vår lilla misse är ju lite speciell.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0