Måndag....igen!!!

Måndag.....IGEN!!!.....usch,jag gillar inte Måndagar....
Det betyder bara en sak för mig,att jag måste vara
själv 9-10 timmar 5 dagar/veckan och det är så jävla
tråkigt....men va ska jag göra åt saken? det är ju så det
är....

Min blogg har fått ett nytt utseende,när jag ser den längtar
jag faktiskt tills vintern och snön....åh,jag längtar tills jag
får julpynta också....det har redan börjat klia i fingrarna men
lite självbehärskning måste man ha....kan ju inte börja redan....

Idag blir det lite städning och tvättning på schemat....ska också
inviga min nya rakhyvel och ta ett varmt bad och slappa.....

Ikväll ska vi över till mamma en snabbis för att hämta Whiskas
och så.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0