Mätt och belåten

Fy in i helvete va jag är mätt....usch,skulle inte har ätit det sista...
är helt spyfärdig...Men nu sitter jag me en efter-maten-cigg och det
är lika gott som vanligt =) haha....

Sitter och kollar på reprisen av "Färjan"......så kul me alla som gör
bort sig....

Idag har man ju varit ute i massa affärer och shoppat loss....
tyvärr blev det inga bilder....minnet, ni vet....haha.....glömde
totalt bort det.....blev iaf lite bilder innan på mig....

Vi handlade iaf massa fint och jag bara så längtar tills jag
får julpynta....Fick mina 3 urgulliga tomtar på Rusta och
dessutom hittade vi en likadan tomte men som sitter och
som man kan sätta på kanten av en byrå eller hylla på Jysk....
Dessutom köpte vi varsin chokladkalender och lite annat smått
och gott....Dessvärre blev det varken gardiner eller dukar men
det ska vi köpa i helgen....

Frugan köpte mest saker till sin lilla hemlighet.....haha....och
så köpte hon massa glitter och små tomtar....Jag sa till Patrik att
han fan inte ska klaga på mig när det gäller julpynt för Madde
är värre....Patrik brukar nämligen klaga lite smått när jag vill julpynta
men nu får han sluta me det....haha....

Här kommer två bilder på mig...


 Hello =)

 .....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0