Never again !!! :P

Fy in i helvete vad jag har ont i mina lår plus skavsår
på mina lilltår....aldrig att jag går ut igen....det är nästan
inte värt det...haha....

Okej,det blev utgång igår....vi drog till klubb blå....
innan så åkte vi lite fel me tunnelbanan...haha....
men vi kom rätt....Satt och förfestade lite på tåget
också och spanade efter väktare....

Innan vi gick in så stod vi utanför och rökte och
självklart kommer en japan eller kines fram och frågar
om han får gå in me oss för han påstod att killar som
han hade svårt att komma in men eftersom Frugan och
jag hade VIP-biljtter så gick inte det....haha...fattar inte
varför både jag och Frugan bara drar till oss såna
killar...alltså just japaner och kinser....men det skulle bli
värre strax innan vi drog....

Men hur som helst så gick vi in och beställde nåt att dricka....
satt oss vid ett bord precis framför killarnas toalett (man kunde
se rätt in när dom öppnade dörren) haha....Frugan satt bara och
väntade på att kockan skulle bli halv 11 så att dom skulle öppna det
nedre dansgolvet....haha....

Till slut blev kl halv 11 och vi drog ner....det va jätte mysigt där nere
och gillade baren som fan (bara för att dom hade min drink,Vanilla
Ice där)...haha....vi drack lite mer och sen blev det massa dans....jag
som inte dansar dansade ändå....men jag kände mig så jävla obekväm
och fånig men men....det fanns faktiskt dom som dansade värre....så det
slutade med att vi dansade mer än va vi söp.....haha....

Men jag gillade dansgolvet bätte där uppe för det va mer min musik där
och Maddes musik fanns på nedervåningen så vi sprang upp och ner för
att bägge skulle ha kul...

Kvällen fick ett knasigt slut....jag och Madde stod på det nedre dansgolvet
och dansade....Madde me nån japan/kines och självklart skulle hans kompis
dansa med mig och jag fick panik...han stod och juckade mot mitt ben och
jag bara fick sån jävla panikångest så jag drog ut och rökte....jag klarar bara inte
av japaner/kineser sen den där kvällen på The wave för typ 5-6 år sen....och sen
är jag inte van att dansa så närgånget me främlingar när jag själv känner mig så
obekväm på dansgolvet....

Så vid halv 2 drog vi därifrån och käkade på donken....sen tog vi tunnelbanan
till högdalen för tintin skulle möta upp oss där och sen skjutsa hem mig.....

Kom hem vid 3,däckade kvart i 4,vaknade 8,somnade om och gick
upp vid halv 10....

Men trots det som hände så hade jag roligt....va roligt att komma ut
och få se nåt annat.....men nästa gång ska jag bli så mycket fullare....

Bilder från förfesten och så kommer upp så fort jag har hittat en usb-ingång...
Och på söndag ska jag se om det finns några bilder från klubben också...

Så länge får ni nöja er me en bild från när jag hade gått och lagt mig....




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0