Nu har han åkt :'(

Det gick rätt bra när älsklingen åkte....
grät en skvätt innan när vi låg i sängen
och kramades men inget när han åkte....
så det känns rätt skönt =)

Jag har precis satt in potatisgratängen i ugnen
och nu tar jag en cigg....Frugan kommer väl om
ca 45 min...

Hoppas så in i norden att det blir utgång ikväll
med tanke på att Frugan inte mådde så bra tidigare
idag....vill och måste bara ut ikväll.....jag pallar fan
inte att sitta hemma ännu en helg.....jag bara så vägrar....
Men vi får se hur hon mår efter att vi har ätit och så och sen
sa jag det till henne att vi behöver ju inte stanna tills dom
stänger utan bara ett par timmar skulle räcka för mig.....

Men vi får se hur kvällen utvecklas....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0