Onsdag

Nu har man precis skickat efter två böcker.....helt gratis....
lilla mammsen betalar ju =) det blev Berny Pålsson 2
självbiografier, "vingklippt ängel" och "känn pulsen slå"....

Igår kväll fick jag och älsklingen lite besök av Pauli....
Dom satt och snackade bilar....eller rättare sagt, Pauli
satt och snackade bilar och Patrik lyssnade....typ....hehe....

Jag och Patrik satt även och diskuterade hans kryssning
me jobbet i övermorgon och nu känner jag mig lugnare....
Jag vet att Patrik aldrig skulle va otrogen, han älskar verkligen
mig....och dessutom lovade han att köpa me sig nåt till mig
från båten också =) Så det känns rätt lugnt, är visserligen inte
helt övertygad men det kommer jag aldrig bli.....

Efter vår lilla disskusion hade vi lite sex,va ju typ 2 veckor sen
sist och självklart kom Patrik efter 2 röda men men.....det va
kanske kort men gud va intensivt och skönt det va =) får se
om det blir lite mer sex ikväll....hoppas på det....

Jag har inte hunnit gjort så mycket än, klockan är ju bara 11.15.....
Har lagat lite lunch/middag....satt på en tvättmaskin....och snart
ska jag diska och bädda sängen och hänga in lite tvätt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0