på bättre humör

Tänk va liten promenad på ca en timme kan
göra me humöret....är visserligen fortfarande
deppig men det känns ändå bättre...behövde
verkligen rensa tankarna lite...

men fy fan va jag
är otränad....kondisen va väl ändå förvånansvärt
okej men kroppen sa ifrån....hahaha....men det
är dags att jag börjar ta tag i min kropp nu och
tänker på va jag äter och försöka gå en halvtimmes-
promenad en gång om dagen....jag måste och vill
verkligen gå ner i vikt tills i sommar....jag har en grej
som jag tänker på och som gör att jag vill gå ner i vikt
mer än allt annat....den grejen börjar på T....det låter
skitfånigt, jag vet men det är för hans skull som jag verkligen
vill gå ner....jag vill att han ska vilja ha mig...jag vill att han
ska komma ihåg mig....jag vill att han ska se va han har gått
miste om....han är liksom min motivation, min morot till
att gå ner i vikt...så är det.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0