på halvdåligt humör

Idag är jag inte ens hälften så glad som jag
va igår morse...känner mig bara så jävla nere
och det känns som om allting bara går utför....

Jag blev rädd i natt när jag låg och granskade
mina känslor för Patrik och så....och allt det här
med T gör allt så jävla mycket jobbigare....det
är pga honom som jag varken vet in eller ut...

Jag önskar att man kunde radera minnen från sitt
förflutna....då skulle jag radera bort alla minnen med T
som trots allt är mitt livs största kärlek...jag vill glömma
honom men han tränger sig in i mina drömmar och i
mina tankar....

Hur som helst...

Eftersom att jag är på dåligt humör så känner jag inte
för att göra ett skit idag....Bara va hemma och deppa ifred...
Men det går inte..

Vid halv 5-5 ska jag va inne i stan vid st eriksplan för att möta
upp pojken där och sen ta en liten promenad till hans föräldrar
för att äta middag....jag har så ingen lust....men jag har typ
halvt lovat pojken det....så jag har inte så mycket val :(

Hörs sen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0