Så mycket snö

Det är skitmycket snö ute men tydligen skulle det bli
uppåt 6-8 plusgrader nästa vecka så då försvinner all
snö igen och visst, det är skirfint med snö när man är inne
och har massa levande ljus men när man måste ut så
är det bara kallt och brrrr.....så det ska faktiskt bli lite skönt
att bli av me snön.....men jag hoppas verkligen att vi får en
vit jul i år för förra julen va grön och slaskig....

Igår kväll va jag ensam hemma ända fram till halv 8 och
likadant blir det ikväll och imorrn kväll....älsklingen måste
jobba över för det är inflyttning på Lördag och dom är inte
helt klara :( men men.....det blir ju bra med pengar nästa
månad MEN pojken min har världens otur med lönen i Dec....
Han får lön den 23:e December....Dagen INNAN julafton....
samma dag som vi kommer hem från kryssningen....så
han har inte en chans att hinna köpa julklappar för den lönen....

Så då blir det julklappsköp den här månaden istället plus mer
julsaker,plus våra ringar,plus kryssningen,plus massa räkningar
och plus mat och bensin....så jag är väldigt glad över att han fick
bra me pengar den här månaden för annars hade vi knappt haft
råd me nånting....

Jag ska inte göra så mycket i min ensamhet....slappa och bara
ta det lugnt.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0