Snart dags igen

På Fredag drar älsklingen på kryssning
till Åbo me jobbet och som vanligt går
jag och bävar mig inför det....hatar varje
gång som han ska iväg me jobbet....den
här klumpen i magen börjar bli lite för
bekant....

Jag vet att jag inte behöver oroa mig
för nåt.....Patrik skulle aldrig va otrogen....
eller? Jag vet ingenting om va han gör
där,jag har ingen koll....OM nåt skulle
hände så skulle jag aldrig få reda på
det iaf.....

Jag vet att jag är en svartsjuk och
kontrollerande flickvän men jag är
bara så rädd för att förlora honom....

Jag har ingen anledning att va svartsjuk
och jag vet att Patrik älskar mig.....

Men ändå....

Den här klumpen i magen som kommer
så fort jag får veta att han ska iväg och som
inte släpper förrän ett par dagar efter att han
har kommit hem igen....

Men nu är det som det är.....Patrik ska iväg
och supa och blir borta i över ett dygn medan
jag kommer sitta här hemma och försöka att
tänka på annat....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0