Söndag eftermiddag

Äntligen har jag en liten stund för mig själv....
Patrik är på väg till Pizza hut för att köpa hem
lite mat,för min del blir det en pepperoni lovers....

Patrik va så himla gullig idag.....han ställde upp
utan att ens protestera när jag fick mitt lilla ryck...
Vi har typ åk land och rike runt för att hitta en jävla
rakhyvel men den fanns ingenstans och sen kom
jag på att jag hade sett den på netonnet och då kom
Patrik på att dom har ju öppnat netonnets lagershop
i Slagsta  och då åkte vi dit....och där fanns den =) så
nu kan jag raka mig ordentligt.....

Hela dagen har bara släpat sig fram....känns som om
man varit vaken i över ett dygn dygn men nej då....ett
par timmar bara....

För övrigt händer inte så mycket....
Vi ska käka,ta ett bad och sen lägga oss i soffan och
titta på tv och äta lite chips...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0