Storstädning

Idag är det storstädning på schemat....har varken diskat,dammtorkat,
plockat undan eller dammsugit på 2-3 dagar så det behövs verkligen...

Igår kväll var ju jag och älsklingen på middag inne i stan hos hans
föräldrar och det va trevligt...Patriks syrra och hennes son, Wilmer (som fyller
1 på söndag) va där också....och jag blev poppis hos Wilmer på en gång
fast jag bara har träffat han en gång tidigare för 5 mån sen....vi satt och
lekte tittut och han hade nästan bara ögon för mig och han klappade mig...
Jäkla go unge det där =) hehe....det enda som kändes jobbigt va när Patriks
mamma undrade hur det gick på jobbet (patrik har inte berättat för dom att jag
har varit arbetslös sen i Juli)....så då va jag tvungen att hitta på nåt och ljuga...
men men...deras lägenhet va skitfin...skulle verkligen inte tacka nej för att bo
där....Men annars gick middagen jätte bra...blev jätte god mat....fläskfilé med ungsgrillade
grönsaker och potatis och rosépepparsås....va verkligen supermumsigt...

Nä,nu ska jag fortsätta städa och så...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0