Sunshine but icecold

God morgon får man väl börja me att säga....
eller rättare sagt god förmiddag....vilket
underbart väder det är idag....har nästan lust
för en långpromenad men vi får se....

Dagens ämne i min sexblogg handlade om
otrohet....lite statistik,dom främsta orsakerna
till otrohet och lite åsikter och synpunkter från
mig......gå gärna in och kika....

Jag vet inte riktigt va som händer idag....
jo,det gamla vanliga....tvätta,diska och
plockan undan....När Patrik kommer hem
ska vi till City Gross för att handla lite så att
jag klarar mig i ett dygn utan honom :)....

Han åker ju imorrn och det känns så jävla pissigt....
Men jag hoppas att han får kul och att han sköter sig....

Själv ska man ju på bio me Frugan imorrn kväll......vet väl
inte rikitgt va vi ska se men jag ska ringa Frugan lite senare
och höra.....sen ska hon hit till mig och va här till typ 2-halv 3
på natten för då slutar Tintin och han ska hämta upp Frugan för
hon är ju för lat för att ta bussen hem :S hehe....

Och på Lördag funderar jag på att kanske att åka
upp till Maria och hälsa på men jag har inte bestämt
mig än....eller om jag stannar hemma och storstädar
så att det är snyggt och rent hemma tills älsklingen
kommer hem igen....hahahaha.....beslutsångest modell
värre =)....kan ju va så ibland vettni :P......

Nu ska jag väl ta och göra nåt vettigt.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0