Time for update

I'm alive....(för er som undrat vart jag har hållit hus)

Vår data lade ju av igår, det är anledningen till att
jag har varit "borta"....och den är inte fixad än....själva
burken står bredvid tv:n....älsklingen fick för sig att dra
ut alla sladdar och leka lite...haha....inte världens
smartaste drag om man inte kan nånting om
datorer....men det fattar ju inte min lilla pojke....

Så ni som undrar hur jag kan skriva blogg osv kan
jag meddela er att jag och Patrik är nya ägare till en
laptop....det började såhär....

Imorse skulle älsklingen åka o jobba och han
sa inget till mig förrrän typ 20 min innan han skulle
men han lovade att köpa en överasskning till mig som
kompensation....och han kom hem med en ny laptop med
mobilt bredband....visserligen va det är sak till både han och
mig men imorrn ska jag få en egen överasskning =)

Och nu har vi cam också, den är skitbra....trodde den skulle
suga men jag blev överasskad över hur bra den va och det är
bra skärpa osv....

Om det är nån som är intresserad av att köpa vår gamla burk
och plattskärm så hör av er....

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv.....
Nästa vecka ser jag fram emot ett samtal från
lärarförmedlarna angående en arbetsintervju....
Jag är fortfarande sjuk och har värk i knät men
jag börjar väl bli bättre....

Imorrn blir älsklingen borta större delen av dagen
också....han ska till Pauli och fixa sin bil och det skulle
tydligen ta ett par timmar :( men men.....ska försöka få
lite ordning på laptopen och så då....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0