utgång ikväll !!!

Har en hel del att göra idag innan halv 2....
Måste verkligen städa,sen lovade jag att
sy Patriks tröja som han ska ha på sig
och så ska jag packa lite åt honom....
börjar känna mig lite stressad men om jag
börjar me städningen efter jag bloggat färdigt
så borde jag hinna....

Nu börjar jag känna att jag inte vill att Patrik
åker ikväll....kommer ju sakna honom så
enormt mycket....men det är ju bara ETT ENDA
dygn....imorgon eftermiddag är han ju hemma
igen....och dessutom slipper jag sitta hemma
och tänka....

Ikväll blir det ju som sagt utgång och jag känner
mig inte så taggad nu men jag vaknade för typ
en halvtimme sen och är fortfarande helt trött
och så...vänta bara tills vi ska börja göra ordning oss....
då kommer jag bli taggad till tusen =) hög musik
och cider när man gör ordning sig är det bästa som
finns innan man ska festa.....

Nu ska jag börja städa....
Hörs antingen inatt när jag kommer hem (om jag
inte är för full) eller så hörs vi imorrn under dagen.....


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0