weeeiiii, julshopping idag

Är på världens bästa humör nu.....
Becca ska ju nämligen få julshoppa
idag....ska bli massa roligt =)

Weeiiiii......

Min älskade Frugan ska möta upp
mig och pojken i KK för att julshoppa,
hon också....Hon har varit på väg i 2 dar
nu men som vanligt har Tintin kommit
förstört hennes planer :( dumma honom....

Hoppas på att få lite bilder bilder tagna under
vår shopping också....

Affärerna vi ska till blir nog IKEA,Rusta,Jysk
och City Gross....skulle vilja till Hemtex också
men det får nog bli en annan dag om vi inte hittar
några fina dukar....

Jag och älsklingen måste va hemma innan kl
6 idag för Kristian kommer och ska fixa datorn
och han hade bara tid idag mellan 14-18.....

Nu ska jag lyssna på musik och fixa lite...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0