WHAT A WONDERFUL MORNING

Jag är på ett superhärligt humör idag...allt känns bara så bra
och härligt och jag är bara så glad.....

Sitter och lyssnar på NRJ och tar en cigg...är mitt uppe i
mitt städande....har satt på en tvättmaskin och bytt sängkläder....
Ska strax börja plocka och dammtorka och dammsuga...

Ute skiner solen utan ett moln.....

Fan va jag är på bra humör idag....känns konstigt.....men
jag mår bra....jag mår verkligen bra idag....

Vi hörs senare...

Ciao



Mitt goda humör börjar sakta men säkert försvinna
lite i takt med att värken på höger sida växer....fattar
inte va det är för fel? Måste väl sova konstigt eller nåt
sånt...

Nu sitter jag iaf här med en cigg och en kopp varmt te....
Har städat klart och tagit en varm dusch....man märker
om det är kallt ute för då blir det iskallt här inne också...

Väntar på att Frugan ska sätta igång camen för hon ville
ju visa hur fint hon och pojken fått det nu när han ÄNTLIGEN
efter flera månader flyttade tv:n....haha....

Jag sitter och väntar på att mitt lilla hjärta ska sluta
nångång och bege sig hemåt med min överasskning....
Han fick lite förslag på vad jag hade tänkt mig att få och det
blev lite olika alternativ från guldfynd...såg lite olika armband
som jag vill ha ;) få se om han komer hem me det eller om det
blir nåt helt annat....

 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0