You are the perfect drug for me

Ikväll sa jag till Patrik att jag är så glad
att vi har det så bra tillsammans....och
jag menar det verkligen....jag har aldrig
haft det så bra som jag har me Patrik just
nu....visst,vi har väl haft våra problem också...
jag har haft min svartsjuka och Patrik har
haft sina lögner men nu äntligen har vi
kommit över allt det där (min svartsjuka
finns visserligen kvar)....vi är ärliga mot
varann och säger alltid som det är....

Jag har vänner och så som har stora
problem i sina färhållande....dom bråkar
mest och dom mår dåligt....det behöver
ju inte va så....

Jag vet inte varför det är så speciellt
mellan mig och Patrik....just att vi knappt
bråkar och att vi fortfarande är så lyckliga
med varann....Vi har ju varit tillsammans
länge, vi har ju hunnit lära känna varann
vid det här laget....

Jag tror att grunden till ett bra och lyckligt
förhållande är ömhet och tillgivenhet.....
Jag och Patrik har kanske inte sex så ofta
men desto mer kramas och pussas vi....att
ligga i soffan mot Patriks bröst är mer värdefullt
för mig än att ha djuriskt sex....

Med Patrik känner jag mig trygg och jag
kan va mig själv....Patrik har sett alla mina
sidor, både dom bra och dom dåliga och
ändå älskar han mig fortfarande för den jag är....

Jag älskar Patrik mer än vad jag egentligen
är förmögen till att känna....mina känslor för
honom är så överväldigande och sträcker sig
längre än till vad jag känner i hjärtat....han är
mannen i mitt liv....han är så perfekt för mig....

You Are The Perfect Drug For Me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0