Så har ännu en vecka gått

Jag är hemma igen =) känns jätte skönt....
Om sanningen ska fram så kom älsklingen
och hämtade mig redan igår kväll....fick ju
hemlängtan....men en natt hos maria
klarade jag iaf =) haha....va skönt att
komma hemifrån och umgås lite med
familjen....

Och en sak som stör mig så jag håller
på och blir galen snart är att jag är helt
säker på att jag såg K i förrgår men det
är inte han säger han....han va inte ens
i Visättra då...men jag är helt hundra och
det stör mig så mycket....kan inte släppa
det...så jävla irriterande....men men....

Idag är det Fredag och det händer väl inte
så mycket....man är ju fattig som en kyrkråtta
så inget kan man hitta på heller....

Vi ska ju iaf till Skhlm imorrn och kolla
på ringar och ta en fika med Frugan och
hennes pojk....

Hahahaha.....Maria frågade mig igår när
det va dags för mig och Patrik att skaffa
barn för hon vill sitta barnvakt....haha....och sen
vet hon att hon inte kommer bli mormor i
första taget med tanke på att Melissa är
på fel sida och Moa är ju fortfarande liten
så jag är hennes enda hopp just nu....haha...
Jag sa det till henne att hon får väl också pusha
Patrik lite....haha...

Idag blir det till att städa lite....eller lite och lite....
hela lägenheten ska grundstädas....haha....




Ciao

Kommentarer
Postat av: Melissa§

haha e jag på fel sida ? :O :P

2008-10-18 @ 02:39:12
URL: http://melizza,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0