All by myself

Blidde inget nuppande igår.....tafsade bara lite
och sen somnade jag =) haha...och man lär
ju inte få nåt ikväll heller för älsklingen lär
ju va för trött för det :(

Nu sitter jag iaf här,all alone....Patrik är uppe i
Tierp nu hos sin mormor....han ska klyva och
hugga massa ved....och imorrn är det 1 år sen
hans morfar dog :( men han kommer ju hem
ikväll så det är skönt....

Idag ska jag ha en stund för mig själv.....
Tända lite ljus i badrummet,lägga ansiktsmask,
raka benen,lägga fransk manikyr osv...bara koppla
av....

Fast innan jag gör allt det så ska jag nog städa
upp lite först så att jag inte behöver tänka på det
sen....

Ikväll blir det bara jag och Melissa som går på bio....
Madde ville inte följa me pga av hennes hår....lilla
fröken va ju och klippte sig igår och hon blev väl inte
alltför nöjd med sin nya (rätt så kortare) frisyr....
Men babe,det är bara hår,det växer ut igen =)
Ska jag säga som är typ livrädd för att klippa mig :S

Sitter och lyssnar på Lionel Richie med Say you,Say me
och tar ett bloss....

Vi hörs nog imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0