:(

Frugan har varit här nu...
Hon behövde inte jobba idag =)
Hon har alltid sån tur...min lilla
flicka....satt och snackade skit...

Nu är jag själv igen...Patrik jobbar
över....har tur om han är hemma tills
7....han ska jobba över varje dag så
jag kommer knappt hinna träffa honom
innan jag åker och då träffar jag inte
honom på 3,5 dag...det suger....
Skulle verkligen behöva hans sällskap
lite nu...

Jag har tagit ett varmt avkopplande bad...
ska snart klä på mig o sen kolla på tv
och vänta på att Patrik kommer hem....
Hoppas att tiden går fort....saknar honom
så otroligt mycket....vill känns hans armar som
håller hårt om mig....som beskyddar mig....
Vill höra hans hjärtslag och känna mig
älskad....

Nej,jag gillar inte att va själv....
Jag hatar det....man tänker så
mycket då....och blir bara mer deppig...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0