Fy satan va jag fryser

Sitter här och darrar som ett jävla
löv....lovar att jag snart fryser ihjäl...
Det är svinkallt här inne och ute också...
Fast jag får nästan skylla mig själv för
att jag fryser så,sitter ju bara i en t-shirt...

Sitter och kollar på våra bästa år...fast det
har ju blivit helt jävla cp nu....jävla skit-
program....

Ska snart ta ett varmt avkopplande bad och
sen klä på mig för att dammsuga lägenheten...

Patrik jobbar nog över ikväll,fast det vet man ju
aldrig....det vet jag först mellan halv 5-5 =)
haha....

Röker som en jävla dåre nu för att jag fryser.....inte bra asså:S

Fan,måste få arslet ur vagnen och röra mig mot
badrummet opch mitt varma härliga bad....ska bara ligga
där och njuta och känna hur värmen omsluter kroppen....
Muspus ju =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0