Jävla deppdag

Idag är en jävla deppdag....allt känns bara så
jävligt.....igår kväll låg jag bara och grät....sen blev
jag så in i helvetes kåt men älsklingen låg ju
och snarkade så jag fick ta hand om det på egen
hand....och sen grät jag igen...

Och idag är det fan inte mycket bättre...är så jävla nere...
har ingen aning om varför men det känns svårt
och lönlöst med allt....känns som om jag och Patrik
glider ifrån varann på nåt sätt....vet inte va han känner
för mig längre....såklart så tror jag på honom när
han säger att han älskar mig men ändå får jag
inte bort klumpen i magen som säger att det
är nåt som är fel....jag vet inte va jag ska göra....

Patrik är allt för mig och jag är bara så fruktansvärt
rädd att han ska tröttna på mig eller ska tycka
att jag har blivit ful...mitt självförtroende är så lågt
och han gör inget för att det ska bli bättre....han sviker
mitt förtroende,han skiter i mina känslor och jag försöker
desperat få honom att bli svartsjuk,först då vet jag att
han verkligen älskar mig och att han är rädd för att
förlora mig...men det går inte...han verkar inte bry sig
om att han kan förlora mig...betyder jag verkligen så
lite för honom??

Jag blir så trött på alla känslor och alla tankar....
Tänker jag för mycket? Ska jag bara låta allt
vara som det är fast jag mår dåligt pga det?
Ska jag ignorera känslan av att nåt är fel?
Måste jag låtsas vara glad och lycklig för
Patriks skull?

Nej,jag mår fan inte bra...

Det är verkligen skönt att jag drar på Fredag...
Det behövs så in i norden...jag och Patrik har
inte varit ifrån varann så här länge sen vi blev
tillsammans....jag behöver verkligen det här...
Komma bort,få nåt annat att tänka på....
Och förhoppningsvis tänker Patrik också....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0