My weekend in Skara

Åkte ner till Skara på Fredag morgon....
Bussen gick 08.55 från stan...gjorde
inte så mycket,va kan man göra på en
buss...läste,lyssnade på musik,käkade
osv...vid halv 2 kom Melissa och Johanna
och mötte mig och så gick vi hem till dom...
Där satt Mate och kollade på tv....vi tog det lugnt
första kvällen och satt mest och snackade
och spelade både Buzz och Geni...sen gick
vi omkring i stan och tittade...

I Lördags va det en halvslapp dag.....Matte körde
omkring oss i bilden och vi åkte runt i Skara och
så va vi inne på nåt museum...på kvällen va det
tänkt att vi alla skulle dra ut men Johanna dissar oss
och drar på fest i Lidköping istället...så jag och Melissa
gick ut och käkade istället och så tog vi en promenad i
stan...När vi kom hem så spelade vi Geni me Matte....

I Söndags kom Matte kl 8,jag och Melissa låg och
sov och Johanna va kvar i Lidköping...haha...annars
gjorde vi ingenting....beställde pizza och satt hemma
och slappade...

Och igår åkte jag hem =) va faktiskt jätte skönt att
komma hem igen men det va fan också skönt
att komma bort ett par dagar...tror att Melissa kommer
upp på Fredag =) hoppas det....hon behöver det för
dom bara bråkar :s

 Melissa och Johanna Lilla Luna =) Skitfin kyrka just me 
 Såhär ser Melissa ut när hon längtar hem :P Lilla Nova...det är så synd om henne :s öhöhöhöhöh
 I det gula huset bor melissa o johanna =) Melisa and I

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0