Mys med min snygging

Idag va ju älsklingen och klippte sig och varje
gång han klipper sig är jag alltid lika skeptisk
för han brukar alltid se för hemsk ut men idag
när han kom hem så....åh,han va bara så jävla
snygg.....tihi.....har ju gått runt här sen dess och
kallat honom min snygging....Det enda som stör
mig är att han fick typ två "tofsar" bak men dom ska
jag raka bort....

Imorrn kväll blir det bio me mina flickor,Frugan
och Melissa...Ska ju se "Mirrors".....hoppas att
den är bra....verkar rätt bra när man ser trailern
men den kan suga för det :s

Ska snart klä på mig lite och sen sätta mig
i soffan med älsklingen för att mysa framför
nån film....och sen hoppas jag att det kanske
blir lite nuppa i sängen också....om jag orkar....
hehe...

Ciao and good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0