Oväntat vändning =)

Idag blev inget som jag hade tänkt....
Skulle ju träffa Frugan men då bestämde
vi att träffas imorrn istället så jag åkte och
hälsade på mamma en stund för att sen få
skjuts av Patrik hem....kl 16 ringer älsklingen
och säger att han måste jobba över ett par
timmar och självklart hade jag inga
hemmanycklar me mig och jag ville
inte va kvar hos mamma.....så jag åkte
ner till Huddinge och köpte en tröja o sen gick
jag till Donken och träffade Putte med flickvän,
Robino,Jocke jobbade och sen kom även Jonas...
Satt där och snackade ett tag och sen kom
älsklingen vid 18-tiden och hämtade upp
mig.....

Var också planerat att jag skulle till
Skara NÄSTA helg men nu har jag bokat
bussbiljetter tills på Fredag....så kl 08.55
drar jag från stockholm för att tillbringa
några dagar med Melissa och Johanna....
Ska visst ut på krogen i Skara också :S haha...
Kommer hem igen på Måndag eftermiddag....
Så på Torsdag måste jag börja packa och imorrn
måste jag tvätta lite och så....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0