Trevlig dag i Huddinge

Nu har man nyss käkat varma mackor,va mycket
gott så nu är man mätt också....men lite choklad-
pudding orkade man ju =) tänkte uppdatera lite medan
jag tar en efter-maten-cigg....

Åkte ner till Huddinge vid halv 1 för att träffa Christina...
Har nog inte träffat henne sen Ingers begravning
i Januari :s opps....så det va roligt....tänkte bara ta
en fika och snacka lite men jag brände ca 1500 spänn...
haha...."Råkade" shoppa lite också....haha...

Köpte ju det här:

En svart höst/vinter kappa
Ett svart och ett vitt linne
En grå långärmad tröja
Lite underkläader
Ljusare foundation
En ny näsplopp
Ett halsband med ett "P"
Två par kallingar till älsklingen

Hittade även en jätte fin plånbok men ALDRIG att
jag betalar 300 spänn för den....fattar inte hur en jävla
plånbok kan va såååå dyr???

Är förässten SUPERnöjd med min kappa...hade såna
problem med att hitta en snygg jacka förra vintern så jag
passade på att slå till när Christina hittade den åt mig....
Pungade ut 800 spänn för den men det är det verkligen
värt....

Va inne på Donken också och käkade lite,träffade
Jocke där som stod i kassan...han tjatar om att jag
ska åka till S-tälje för att kolla på hans nya lägenhet....

Apropå lägenhet så började budgivningen på
lägenheten som vi va och tittade på igår....just nu
ligger den uppe i 1,4 miljoner så den kan man ju
glömma....men på söndag är det visning av en likadan
lägenhet som dock är lite mindre fräsch men lika
intressant....får hoppas på den då =)

Nu ska jag slappa framför tv:n och sen blir
det ett varmt bad med älsklingen....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0