2 years

God Kväll!

Gjorde nåt test på facebook för att kolla när jag kommer få mitt första
barn och svaret blev 2 år :O :S......om 2 år kommer min största önskan
att slå in....visst, 2 år är inte så lång tid och dessutom är ju inte testet
100% sant och det är inget jag tar med allvar men ändå....men just nu
verkar 2 år ganska logiskt.....den som väntar på något gott väntar ju aldrig
för länge.....men jag har väntat på det i 2,5 år.....så länge har jag längtat
efter barn....det gör så ont....ingen förstår det....Önskar att jag kunde prata
me M....men hon förstår ju ändå inte......hon är ju det jag vill vara....för henne
är allt så jävla underbart nu....fattar inte varför hon vänder mig ryggen....om
det va omvänd situation skulle jag aldrig vända henne ryggen.....jag skulle
förstå precis hur hon kände och jag skulle respektera henne om hon tyckte
att det va jobbigt.....men  nu är det som det är.....hon är glad över det liv som
lever i hennes mage medan jag bara vill ta livet av mig.....fuck this life....

Det händer inte mycket i mitt liv...tyvärr.....bara plugg, plugg och åter plugg....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Melissa

De är en sak jag inte förstår rebecca ? varför ska du vara arg lr förbannad på madde för att hon är gravid ? och att du tycker att d e jobbigt fattar ja inte heller riktigt , nästan alla får barn nån gång liksom och nu va de maddes tur , du borde bara vara glad för hennes skull !

du skriver; hon är glad över det liv som

lever i hennes mage medan jag bara vill ta livet av mig.....fuck this life....

Be happy for her insted !

2009-04-27 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0