Börjar Må Bättre

God kväll!

Idag mår jag mycket bättre.....har ingen feber längre så då tyckte
jag att jag kunde åka till skolan....har bara ont i halsen till och från
och jag snorar massa...haha...men huvudsaken är att jag mår lite
bättre....

Plugget va seegt idag....fast roligt ändå...och lärorikt...visste ni tex
att barn börjar onanera från det att dom är 3-4 år gamla? Eller att
vår nuvarande kungs farfars far var bög?

Jag har kommit på ett namn till vår sköldpadda också som älsklingen
accepterade....han heter nu Pigge....haha....

Snart är det valborg också :P har ni några planer? jag och pojken tänkte
bjuda hit min familj på middag.....ska bli väldigt trevligt....om vi hade varit
vänner me M och T så hade vi med all säkerhet varit me dom....men det är
lika bra att inse att den tiden är förbi nu...Ingen mening att hålla fast vid gamla
minnen som uppenbarligen ändå inte betyder nåt....

Skulle gjort om bloggen idag också men min data har kukat ur....blir galen
på allt va datorer heter....usch, säger jag bara....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

det handlar inte om att dom inte betytt någonting för mig.. Minnen jag har mig dig kommer jag alltid att bära med mig. Men jag känner att det inte finns någon anledning till att kämpa för "oss" när du inte kan må bra.

2009-04-23 @ 21:36:27
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0