Dagen Innan Vi Åker

God Dag!

Trist väder idag.....men skönt ändå.....skippade praktiken idag...
pallade inte va där...

Igår va vi i klassen på Skansen....det va hyfsat trevligt....jag, Carro,
Becca, Teme och Dejan tog Djurgårdsfärjan över.....blåste iskallt
men det va härligt....på skansen gick vi omkring i alla gamla gårdar
och sen efter 12 kollade vi lite djur...tog båten hem igen vid 2....

Idag står städning och packning på schemat.....Imorrn åker jag och
älsklingen upp till Tierp över påsk....vi ska få sova hos hans mormor....
och på lördag kommer hans släkt dit och så blir det påskmiddag och
så.....ska bli jätte skönt att komma bort ett par dagar.....under tiden ska
mamma få bo hos oss och ta hand om Whiskas.....

Älsklingen är i Huddinge nu för att klippa sig och för att lämna papper
till AMS.....sen SKA han fläcka klart i hallen (fläcka=måla där han råkat
målat vitt).....och jag ska lyssna på musik och städa klart och sen packa....
Och det bästa av allt är att nu kan vi ta me datan så jag kan ändå skriva
blogg och hålla kontakt me omvärlden...haha...datanörd som jag är....

Nu ska jag hänga tvätt....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0