Det Är Ju Roligt Att Måla

God Kväll!

Idag va vi lediga....efter att ha gått upp halv 6 varje morgon nu så va det skönt me
sovmorgon.....sov till 9...haha.....men men.....det räcker för mig.....

Idag har jag och Patrik fått endel gjort....vi har städat hela lägenheten, hallen är i
princip helt klar, Patrik har målat badrumstaket medan jag målade köksskåpen
invändigt.....kommer minst sagt att sova gott inatt.....

Imorrn blir det upp tidigt igen....först praktik till 12 och sen skola.....skönt att det är
Fredag imorrn.....haha....fast imorrn blir det nog en lugn dag i skolan...vi ska typ bara
ha redovisning och sen sluta....

Här kommer lite före och efter bilder :P

                   
Före Renoveringen              Under Renoveringen        Efter Renoveringen


Vad tycks då? Man ser ingen jätte skillnad på före och efter men vi målade med en mörkare
nyans och man märker stor skillnad om man ser det i verkligheten....



Vänster sida = Omålad
Höger sida = Nymålad av mig =)

Nu ska jag äta lite glass och kolla på unga mödrar :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0