Familjen Kommer Utökas

God Förmiddag!

Igår vid 11 så hämtade jag och pojken upp mamma i Huddinge
och så åkte vi till skopunkten.....fick mina efterlängtade ballerina
och så köpte ett par jätte söta ballerina till....kort kommer så fort
datan vill som jag vill....efter det gick vi till city gross och handlade,
skjutade hem mamma och sen åkte vi upp till maria för att hämta
pengar och snacka lite....

Min och Patriks familj kommer utökas me 2 nya familjemedlemmar....
Patrik ska köpa en grekisk landsköldpadda nästa helg och så kommer
jag få en till katt av älsklingen nästa månad när jag fyller år.....ska bli trevligt
med lite nya medlemmar i vår lilla familj....ska höra me Patrik om vi kan åka
till zoo varuhuset och köpa lite till sköldpaddan i veckan.....

Idag ska vi städa och skura badrummet och så måste vi köpa chilisås och
grädde....och så ska vi till EG's och köpa badskum....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0