Förkyld?

God Dag!

Idag har det varit skola....har inte vart där sen i Onsdags och det
va jobbigt att gå upp imorse....börjar dessutom bli förkyld, har ont
i halsen och jag känner mig trött HELA tiden....usch....det va segt
idag...inge roligt....

Imorrn kommer jag va död när jag kommer hem...praktik först och
sen skola till 16....

Sitter och pluggar lite nu....om olika teoretiker och olika teorier....fattar
nada....haha...eller, fattar lite men inte allt.....vill ha sommarlov nuuu.....

Pojken ska ner till centrum och betala räkningar och köpa halstabletter
till mig och sen ska jag börja middagen....pojken älskade min kassler
så det ska vi äta idag igen....haha.....

Nu ska jag kolla på "House"...har fastnat helt för den serien nu....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0