Första Nya Familjemedlemmen

God Kväll!

Jaha, nu har vi blivit 4 i vår familj (=
Älsklingen har varit och köpt en liten
grekisk landsköldpadda....den är nästan
lika liten som en femkrona....haha....fast
vi har inte kommit på nåt namn än....kom
gärna me massa förslag....det är en liten
kille....Whiskas har varit jätte nyfiken och
han har luktat på sköldpaddan och nästan
bara legat vid terrariet....sötnos där....

Jag har även hittat en katt som jag hoppas
att jag får....en röd renrasig perser.....har inte
sett den än men den är leveransklar om nån
månad....ska bli jätte spännande.....

Annars ikväll ska vi inte göra så mycket...är ledig
imorrn så ikväll ska vi väl kolla på nån film och bara
mysa....

Min data är helt cp så jag kan inte ladda upp bilder
men jag har lagt upp bilder på den på facebook (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0