I'm too old to party

God Kväll!

Ähm, va ska man säga om denna valborg då? Kan börja me att säga att jag
börkar bli för gammal för att dricka....haha....redan innan vi åkte kände jag att
jag inte hade nån lust alls och jag hade världens huvudvärk....när vi kom fram
till Robino så va det lite folk där och vi drack lite....men jag hade inte roligt och
ville bara hem...jag och Patrik stack strax efter 7....såg iaf elden och lite
fyrverkerier....

Känner att jag har kommit förbi det stadiet att supa och festa...vill liksom
vidare....skaffa barn, bilda familj osv.....jag vill ha mitt familjeliv....lugnt och
tryggt....Patrik tycker jag är tråkig och jag förstår honom....han är ung, han
vill leva livet innan han bildar familj....vi är på helt olika nivåer i livet.....

Men nu är min valborg över iaf....skönt det...

Ska ta ut linserna, tvätta bort sminket, sätta på mig pyjamas och låta Patrik
kolla datan lite....

Chansade med att föröska ladda upp lite bilder och det funkade (=
Här kommer lite på mig och vår lilla Pigge :P

 jag innan vi åkte till Robino

 jag innan vi åkte till Robino

 jag innan vi åkte till Robino

 Pigge är en liten krabat

 Whiskas är minst sagt nyfiken på den nya familjemedlemmen

 Mina små bebisar :P

 Pigge Andersson-Nilsson (=

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0